• zaregistrovať sa
0Košík
Váš košík je prázdny.

Obchodné podmienky

 
Preambula

 
Nasledujúca stránka stanovuje znenie obchodných podmienok predajcu v tomto internetovom obchode. Vytvorením objednávky v tomto internetovom
obchode s týmito podmienkami vyjadrujete bezvýhradný súhlas.
 
 
Kontaktné informácie

 
PERLACASA, sro
Sídlo spoločnosti:
Bidláky 837/20
639 00
Brno
IČ: 291 86 366
DIČ: CZ29186366
 
Obchodná spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Brne, v oddiele C, vložka 64094 ďalej len predajca alebo dodávateľ.
 
poštová adresa
PERLACASA, sro
MEDIAHALL - Bidláky 837/20
639 00 Brno
 
fakturačné údaje
PERLACASA, sro
Bidláky 837/20
639 00 Brno
IČ: 291 86 366
DIČ: CZ29186366
bankové spojenie
Raiffeisenbank a.s.
číslo účtu: 4860378001/5500
IBAN: CZ3555000000004860378001
SWIFT:RZBCCZPP

Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2900582682/ 2010
IBAN: CZ0920100000002900582682
SWIFT: FIOBCZPPXXX
 
Telefónne kontakty
Tel .: +420 547 210 376
Pracovný čas: Po - Pia 9:00 - 17:00, So - Ne zatvorené
 
Kupujúci

 
Kupujúci je subjekt, ktorý pomocou ponuky na internetovom obchode vytvorí objednávku, ktorú doručí predajcovia. Kupujúci v internetovom obchode bezvýhradne súhlasí s týmito obchodnými podmienkami. Objednaním tovaru v internetovom obchode potvrdzujete súhlas s týmito obchodnými podmienkami. Objednávka uskutočnená v internetovom obchode je záväzná.
 
 
Platnosť katalógu a cien

 
Platnosť ponúkaného tovaru končí vydaním novej ponuky alebo jej aktualizácií v internetovom obchode. Táto prebieha z dôvodu udržania aktuálnosti ponuky spravidla 1 x týždenne, mimoriadne potom pri väčšom pohybe cien či ponúkaného sortimentu na strane vstupov predajcu. Ceny tovaru predajcu sú vrátane dane z pridanej hodnoty. Sadzba DPH je pre jednotlivé produkty alebo služby stanovená zákonom o DPH v platnom znení. Kvôli možnosti zlyhanie dátových prenosov nemusia byť ceny a tovar uvádzané v katalógu a cenníkoch predajcov aktuálne a predajca si vyhradzuje právo ich zmeny. Pre overenie aktuálneho stavu je lepšie sa informovať u obchodníkov predajcu, poprípade produkt managerov.
 
 Vystavenia objednávky

 
Zásady pre tvorbu objednávky uvedené ďalej platí pre fyzické i právnické osoby. Ak budete mať záujem o buďto o pravidelné odbery tovaru alebo o jednorazový odber väčšieho množstva tovaru, kontaktujte nás osobne na dojednanie individuálnych obchodných podmienok. Vždy venujte prosím pozornosť príslušným údajom a technickým špecifikáciám v tabuľkách uvedených pri tovare. Ušetríte si tak prácu a čas s výmenou či reklamáciami.

a) cez internetový obchod
Najčastejšia forma objednávky je realizovaná vyplnením formulárov a odoslaním objednávky pomocou internetového obchodu. To je zárukou správneho vyplnení a odoslaní objednávky. Táto forma objednávanie patrí medzi uprednostňované.

b) e-mail, faxom alebo písomne, prípadne telefonicky
Ďalej je možné tovar objednávať na základe predchádzajúceho obchodného rokovania, písomne, faxom, e-mailom, alebo telefonicky cez zverejnené kontakty. V prípade písomného kontaktu použite prosím v kontaktných a objednávkových údajoch paličkového písma. Upozorňujeme, že objednávky v tomto odseku nepatrí medzi uprednostňované. Pre objednanie pomocou týchto metód si vždy pripravte a použite nasledujúce údaje o vás ako kupujúcom ao objednávanom tovaru: Meno; priezvisko; Ulica a číslo; mesto; PSČ; telefón; Katalógové číslo; Názov tovaru; Počet kusov;
 
Predávajúci si vyhradzuje právo nespracovať objednávku v prípade, ak táto nebude spracovaná podľa zásad vyššie uvedených (predovšetkým objednávky nečitateľné alebo neúplné) alebo si nebude istý jej úspešným priebehom. O nespracovaní objednávky je povinný kupujúceho informovať, to len v prípade prijatia objednávky e-mailom, či cez e-shop. V prípade, objednávka je vyplnená čiastočne správne a čiastočne nesprávne, predajca zaeviduje správnu časť objednávky a nesprávnu časť stornuje. O tejto operácii kupujúceho bude informovať na uvedený kontakt.
 
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k podstatnej zmenený ceny dodávaného sortimentu na vstupoch u predajcu, má predajca právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie má predajca aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú spoločne s tovarom poskytované darčeky zadarmo, má predajca právo, v závislosti na skladovej dostupnosti týchto darčekov, zmeniť model či druh ponúkaného darčeka.
 
 
Náklady na dodanie, termíny dodania
 
Všetky náklady spojené s dodaním tovaru ku kupujúcemu sú účtované podľa platného cenníka (okrem osobného odberu na adrese Bidláky 20, Brno) na ťarchu kupujúceho.
Objednávka bude pripravená na expedíciu najneskôr 10ty deň po potvrdení objednávky.
Pred prevzatím tovaru prosím skontrolujte, či je obal aj výrobok neporušený (u balíka PPL je možná iba kontrola obalu), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar nepreberajte. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná. V prípade mechanického poškodenia výrobku je zákazník povinný nahlásiť túto skutočnosť do 2 dní prepravnej službe alebo priamo predajcovi.
 
 
Spôsob dodania a platby

 

  • Pri potvrdzovaní objednávky si kupujúci volí spôsob dodania tovaru:
    - Osobným odberom v mieste skladu predávajúceho
    - Prepravná zásielkovou službou PPL, DPD
    - Uloženka.cz
  • U voľby Uloženka.cz si kupujúci volí pobočku pre vyzdvihnutie tovaru.
  • Pri potvrdzovaní objednávky si kupujúci ďalej volí spôsob úhrady tovaru. K dispozícii je možnosť dobierkou, platba kartou cez platobnú bránu GoPay, platba prevodom alebo v hotovosti (iba pri osobnom odbere tovaru).
  • Pri platbe prevodom počkajte na zaslanie výzvy k platbe, ktoré vám zašleme na kontaktný e-mail alebo ako SMS správu na váš kontaktný telefón.
  • On-line spotrebiteľský úver Cetelem
EET- Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
 
 
Všeobecne ku garanciám
 
Spokojnosť našich zákazníkov - kupujúcich je pre našu firmu prvoradá. Preto sme pripravení riešiť akákoľvek pochybenia ústretovú cestou ak plnej spokojnosti zákazníka. Pri tomto vzájomnom vzťahu však vychádzame z nepísaných etických princípov obchodovania - vzájomnej čestnosti. Všetkým vašim pripomienkam a sťažnostiam je venovaná náležitá starostlivosť a sú sledované. Vyhodnocovanie týchto údajov slúži predajcovi k realizácii nápravných opatrení, ako všeobecných, tak i smerom ku konkrétnemu kupujúcemu. Na riešenie prípadných problémov využite v priebehu prevádzkovej doby našich operátorov uvedené v kontaktoch.
Právo na odstúpenie od zmluvy
  • Tovar, ktoré vám z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje, môžete nepoškodený, nepoužitý, v pôvodnom obale do 14 dní vrátiť späť. Peniaze vám vrátime, alebo môžete požiadať o výmenu tovaru za iný (viď. Výmena tovaru za iný).
  • V prípade, že je tovar poškodený v dôsledku zaobchádzania spotrebiteľom s týmto tovarom iným spôsobom, než je nutné s týmto tovarom nakladať, vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti, je predávajúci oprávnený zohľadniť túto skutočnosť vo forme peňažnej sumy, zodpovedajúcej zníženiu hodnoty tovaru takto poškodeného .
  • Tovar, ktorá nám vraciate späť nezasielajte na dobierku. Takú zásielku nepreberáme, ale vraciame ju ako nevyžiadanú. Tovar, ktorý zasielate späť vám odporúčame poistia t. Náklady na spätné odoslanie balíka hradí kupujúci.
  • Pri vrátení alebo výmene tovaru vložte do zásielky písomnú správu o tom, že žiadate vrátenie peňazí s poznámkou, či chcete zaslať peniaze poštou, alebo na svoj bankový účet. Ďalej vložte do zásielky kópiu predajky alebo čitateľné meno, adresu (prípadne číslo bankového účtu) a dátum nákupu, kedy bola pôvodná objednávka zaslaná.
  • V prípadoch pri vrátení peňazí - peniaze vraciame iba na meno, na ktoré bola vystavená predajka - daňový doklad.
  • Na vybavenie reklamácií si vyhradzujeme dobu 30 dní (§ 19 Zb. Zákon o ochrane spotrebiteľa).

 

Výmena tovaru za iný

 

  • Tovar, ktoré vám z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje môžete do 14 dní zaslať k jeho výmene.
  • V prípade, že je tovar poškodený v dôsledku zaobchádzania spotrebiteľom s týmto tovarom iným spôsobom, než je nutné s týmto tovarom nakladať, vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti, je predávajúci oprávnený zohľadniť túto skutočnosť vo forme peňažnej sumy, zodpovedajúcej zníženiu hodnoty tovaru takto poškodeného .
  • V tejto službe nie je účtované balné a poštovné.
  • Tovar, ktorá nám vraciate späť nezasielajte na dobierku. Takú zásielku nepreberáme, ale vraciame ju ako nevyžiadanú. Tovar, ktorý zasielate späť vám odporúčame poistiť.
  • V tejto službe nemožno požadovať zámenu za tovar iný, lacnejší a ďalej vrátenie rozdielu ceny za tovar poštovou poukážkou alebo na bankový účet.
  • V tejto službe možno požadovať zámenu za tovar iný, drahšie a doplatiť rozdiel ceny pri jeho prevzatí dobierkou.
  • Pri tejto službe vložte do zásielky písomnú správu o tom, že žiadate výmenu tovaru. Ďalej vložte do zásielky kópiu predajky alebo čitateľné meno, adresu a dátum nákupu, kedy bola pôvodná objednávka zaslaná.
  • Do zásielky vložte tiež písomnú objednávku nového tovaru, ktorým si pôvodnú prajete nahradiť, kde v správe pre predajcov uveďte - výmena tovaru.
  • Na vybavenie reklamácií si vyhradzujeme dobu 30 dní (§ 19 Zb. Zákon o ochrane spotrebiteľa).

 

Reklamácia tovaru a Reklamačný poriadok
 
 
 
Pri reklamácii postupujte prosím podľa Reklamačného poriadku a Záručných podmienok, ktoré tvoria neoddeliteľnú časť tohto dokumentu.

Tovar na reklamáciu zasielajte na adresu PERLACASA s.r.o.  MEDIAHALL - Bidláky 20, 639 00 BRNO
 
Osobné údaje
 
Poskytnutie týchto údajov je dobrovoľné a kupujúci súhlasí s ich spracovaním v zmysle zákona č. 101/2000 Zb. Poskytnuté osobné údaje sú používané výhradne k udržaniu a podpore obchodného vzťahu medzi predajcom a kupujúcim. Spracovanie osobných údajov vykonáva výhradne predajca, automatizovane a svojimi zamestnancami.
 
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať .
 
 
špeciálny tovar
 
V prípade objednávky produktov, ktoré nie sú v obvyklej ponuke predajcu a musí byť špeciálne objednané ako napr. Barevnostní alebo veľkostnej odchýlky od katalógu, individuálne objednávky pod. (Ďalej len špeciálny tovar), alebo pri veľkej jednorazovej zákazke, môže predajca požadovať zálohu až do výšky 100% hodnoty tovaru. V prípade odstúpenia kupujúceho od zmluvy na dodanie špeciálnych produktov, alebo pri odmietnutí prevzatia tovaru, zjednáva sa zmluvná pokuta vo výške 100% prevzatej zálohy. Predajca si vyhradzuje právo požadovať zálohu od kupujúceho na akýkoľvek tovar. Dodacia lehota špeciálneho tovar bude dohodnutá individuálne.
 
 
Obrázky
 
Snahou predávajúceho je, aby fotografie tovaru boli čo najviac zhodné s predávaným tovarom. Ak tovar nie je priradená zodpovedajúca fotografie, kupujúci je o tom informovaný priamo u vybraného tovaru. Tento zámer však nemusí byť vždy naplnený. V takomto prípade sú obrázky u tovaru sú ilustratívne a nemusia byť vždy vzhľadom k častej obmene vzhľadu a modelov tovaru výrobcom presne zodpovedajúce (technické odchýlky, barevnostní, materiálové a pod.). Preto môže dôjsť k nezrovnalosti medzi fotografiou tovaru objednaným v internetovom obchode a skutočne dodaným tovarom. Tieto odlišnosti nemajú vplyv na stav vybavenia objednávky a v žiadnom prípade nie sú dôvodom reklamácie, alebo nároku na náhradu spôsobenej škody. Nie je v našom záujme dodávať odlišný tovar objednávajúcemu. Ak sa tak stane, prosíme neodkladne nás informujte, situáciu radi vyriešime priateľskou cestou a pre budúcnosť fotografiu produktu aktualizujeme.
 
 
Nadobudnutia vlastníckeho práva a prechod nebezpečenstva vzniku škody
 
Nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na kupujúceho takisto okamihom jeho prevzatia. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať jeho stav a množstvo av prípade zistenia odchýlok od bežných noriem spísať s dopravcom protokol o zistených závadách. V prípade škody na zásielke alebo iných nezrovnalostiach je kupujúci povinný postupovať podľa podmienok uvedených v Reklamačnom poriadku a záručných podmienkach. Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho úplným zaplatením kúpnej ceny.
 
 
Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov
 
  1. Vážený spotrebiteľ, či sa domnievate, že sme Vás poškodili, alebo nesplnili svoje záväzky, píšte na našu emailovú adresu info@perlacasa.cz .
  2. Ak sa nám nepodarí spor vyriešiť priamo, na základe Zákona č. 378/2015, ktorým sa mení zákon č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, máte tiež právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.
  3. Subjektom (ADR) mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov medzi obchodníkom a spotrebiteľom, je Slovenská obchodná inšpekcia, alebo orgány určené Ministerstvom priemyslu a obchodu, pozri http://www.mpo.cz/dokument169867.html .
  4. U Slovenskej obchodnej inšpekcie, má spotrebiteľ možnosť podať návrh prostredníctvom on-line formulára, dostupného na internetových stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotrebiteľ môže podať návrh u Slovenskej obchodnej inšpekcie alebo povereného subjektu najneskôr do 1 roka odo dňa, keď uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát.
  6. Spotrebiteľ môže podať návrh tiež prostredníctvom platformy mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov EÚ, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS . Návrh tu môže podať len spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  7. Ak sporné strany nie sú spokojné s kvalitou mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu a domnievajú sa, že počas konania došlo k porušeniu Pravidiel pre mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov, môžu podať sťažnosť na adresu Ministerstva priemyslu a obchodu alebo na emailovú adresu adr@mpo.cz .
  8. V prípade cezhraničných sporov pomáha spotrebiteľom v prístupe k príslušnému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika.
  9. Náklady spojené s mimosúdnym riešením spotrebiteľských sporov si strany nesú samy.
Záverečné ustanovenie
 
Tento prevádzkový poriadok nadobúda účinnosť 1. júla 2009. Zmeny prevádzkové poriadku vyhradené.